Ταλαιπωρία για 150 επιβάτες της αμαξοστοιχίας IC51 της Hellenic Train, η οποία εκτελούσε το πρωινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη–Αθήνα και ακινητοποιήθηκε δύο φορές λόγω τεχνικής βλάβης.
Η αμαξοστοιχία σταμάτησε αρχικά στον σταθμό της Κατερίνης, όπου η βλάβη αντιμετωπίστηκε προσωρινά, ωστόσο λίγο αργότερα, στις 8:10 το πρωί, ακινητοποιήθηκε εκ νέου στη Λεπτοκαρυά. Από τη Λάρισα αναχώρησε εφεδρική μηχανή για να αντικαταστήσει την προβληματική, ενώ το προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής προχώρησε σε έκτακτες ρυθμίσεις κυκλοφορίας, ώστε να αποκατασταθεί η ομαλότητα στο δίκτυο.
Η IC51 συνέχισε τελικά το ταξίδι της με καθυστέρηση 143 λεπτών, ενώ οκτώ επιβάτες προτίμησαν να μετακινηθούν με λεωφορείο που δρομολογήθηκε από την εταιρεία. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν δίπλα στους ταξιδιώτες, προσφέροντας ενημέρωση, νερά και σνακ.
Η ακινητοποίηση σημειώθηκε σε μονό τμήμα γραμμής, μεταξύ Λιτοχώρου και Νέων Πόρων, όπου εκτελούνται έργα αναβάθμισης, με αποτέλεσμα να προκληθούν καθυστερήσεις και σε άλλα δρομολόγια: η αμαξοστοιχία 1592 (Λάρισα–Θεσσαλονίκη) καθυστέρησε 69 λεπτά και η 1593 (Θεσσαλονίκη–Λάρισα) 45 λεπτά.
Αποζημιώσεις για τους επιβάτες
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται:
25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση από 60 έως 119 λεπτά.
50% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών.
Η αποζημίωση μπορεί να ζητηθεί με δύο τρόπους:
Από τα εκδοτήρια των σταθμών, εφόσον το εισιτήριο πληρώθηκε με μετρητά.
Με ηλεκτρονικό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων της Hellenic Train, επισυνάπτοντας το εισιτήριο ή τον αριθμό του, εφόσον η αγορά έγινε με κάρτα.
Το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα πληρωμής ή καταβάλλεται απευθείας στα εκδοτήρια.
Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις αποζημίωσης διατίθενται στην ιστοσελίδα της Hellenic Train και στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.